DOLAR 32,1998
EURO 35,0231
ALTIN 2520,751
BIST 10739,57
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara °C

Kuşkayası Anıtı, Bakacak Tepesi, Küçük Liman, Büyük Liman,

Kale içi Gezisi, Fatih Camii, Kemere Köprüsü, Küçük Klise,

Ağlayan Ağaç, Çekiciler sokakta alış veriş olanağı,

Gün batımı manzarası eşliğinde akşam yemeği

20 Mayıs 2024 – Günübirlik

Sabah 07:00 da Derneğimiz önünden, araç içi kahvaltılık sandviç ve içecek ikramlarımızla birlikte Amasra’ya hareket ediyoruz.Araç içinde kahvaltılık sandviç, kek, meyve suyu ve sıcak içecek ikramlarıyla Mengen-Devrek-Bartın üzerinden Amasra’ya doğru devam ediyoruz. İlçe girişindeki Kuş kayası yol anıtını görüp gezdikten sonra Bakacaktepe’sinde kısa süreli fotoğraf molası veriyoruz. Mola sonrası hareket edip Çeşmi Cihan Amasra’ya gidiyoruz. Amasra’ya ulaşmamızla birlikte gezilerimize başlıyoruz. Ceneviz kalesi içinde yer alan; mendirek, Ağlayan ağaç, Boztepe, Fatih Camii, Küçük Kilise/Kültür Merkezini dışarıdan gördükten sonra ahşap işlemelerin ve hediyelik eşyaların satıldığı Çekiciler sokağa gidip kendimiz ve sevdiklerimiz için isteğe bağlı alış veriş yapıyoruz. Alış veriş sonrası Restaurantımıza geçiyoruz. 6 çeşit meze içerikli ordövr tabağı, Levrek, salata ve ballı manda yoğurdu oluşan menümüzü gün batımı eşliğinde alıyor, günü Amasra’da batırıyoruz. Daha sonra aracımıza geçip Ankara’ya hareket edip Bartın-Devrek-Mengen üzerinden yolumuza devam edip yolda vereceğimiz molalar sonrası mahallemize ulaşıyoruz. Bir başka ANKATUR  etkinliğinde buluşmak dileğiyle vedalaşıp ayrılıyoruz.