DOLAR 32,5445
EURO 34,9068
ALTIN 2426,511
BIST 9685,2
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara °C

YALOVA TERMAL GEZİSİ

YALOVA, SUDÜŞEN ŞELALESİ, TERMAL OTEL VE KARACA ARBORETUM GEZİSİ

(Arboretum: Canlı ağaç/bitki müzesi.)

9 – 10 NİSAN 2022  1 GECE, 2 GÜN

Y A R I M   P A N S İ Y O N (+)

8 Nisan 2022 Cuma gecesi saat: 23.55’te Derneğimiz önünden hareket ediyoruz.

1.GÜN(9 NİSAN 2022 CUMARTESİ):                                      ANKARA-YALOVA

Araç içinde kek, sıcak/soğuk içecek ikramlarıyla Bolu-İzmit-Karamürsel üzerinden yolumuza devam edip belirli yerlerde vereceğimiz molalar sonrası sabahın erken saatlerinde Yalova’ya giriyoruz. Sahilde yapacağımız kısa süreli gezinti sonrası Yalova İskelesinde bulunan restoranımızda seçkin bir menü ile güzel bir kahvaltı yaparak güne başlıyoruz. Kahvaltı sonrası Kent Müzesi’ne gidip Yalova’da “ geçmişe yolculuk ” yaparak kentin tarihi ile ilgili bilgiler alıp fotoğraf çekiyoruz. Deprem anıtını gezdikten sonra Yürüyen Köşk’e gidiyoruz. Atatürk’ün Yalova ziyaretlerinde kahve içmek ve dinlenmek için yaptırılan Yürüyen Köşk 1929 yılında bitirilmiş ve daha sonraları batısında bunulan Çınar Ağacı’nın köşke zarar vereceği endişesiyle Atatürk’ün emriyle köşk ray sistemi kullanılarak 5 metre doğuya kaydırılmıştır. Bu nedenle adı Yürüyen Köşk olarak değiştirilmiş olan bu yapıyı görüp gezdikten sonra hareket ediyoruz. Samanlı-Termal-Üvezpınar üzerinden yolumuza devam edip kısa süreli yolculuk sonrası Sudüşen Şelalesi’ne gidiyoruz. Bir Alabalık Restoran’ında durup kalan kısa mesafeli yolu yürüyoruz. Baharda eriyen kar ve yağmur sularıyla en coşkun durumunu görebileceğimiz Sudüşen Şelalesi’ni görüp fotoğraf çekiyoruz. Yapılan etkinlikler sonrası restoranda çay-kahve molası verip bir süre dinleniyoruz. Mola sonrası aracımıza binerek hareket edip Termal’de bulunan 5 yıldızlı otelimize gidip odalarımıza yerleşiyoruz. Günü, otelin; termal havuz, sauna, hamam, kapalı yüzme havuzu gibi gezi ücretine dahil olan ünitelerinden yararlanarak geçiriyoruz. Akşam yemeği öncesi bir süre dinlenip akşam yemeğimizi otelimizde afiyetle yiyoruz. Yemek sonrası isteğe bağlı olarak Termal Bölgesinde gezinti yapıyoruz. Geceyi Termal’de geçiriyoruz.

2.GÜN(10 NİSAN 2022 PAZAR):                            YALOVA-İZMİT-BOLU-ANKARA

Erken kalkıp güzel bir kahvaltı yaparak güne başlıyoruz. Kahvaltı sonrası otelin termal ünitelerinden yararlanmaya devam ediyoruz. Saat: 12.00’ye kadar yapılacak etkinlikler sonrası eşyalarımızı toplayıp otelden ayrılıyoruz. Termal Bölgesinde kuş sesleri ve 100 yaşını geçmiş muhteşem bitki örtüsü arasında yapacağımız gezinti ve kısa yürüyüşler sonrası isteğe bağlı olarak öğle yemeğimizi Termal’de yedikten sonra hareket edip yol üzerindeki Samanlıköy yakınlarında bulunan Karaca Arboretum’a gidiyoruz. Birleşmiş Milletler çevre ödülü sahibi, Tema Vakfı Simit Sarayı'nı değil, Arboretum'u kurtarın - Haber Hürriyetikurucusu Hayrettin Karaca’nın çabalarıyla kurulan Karaca Arboretum’u ziyaret ediyoruz. 132 dönüm alan üzerinde oluşturulan, on dört bin bitki türüne ev sahipliği yapan bu canlı bitki müzesi, ilkbaharda yeniden yaşama başlamanın coşkusuyla bizleri karşılayacaktır. Birbirinden farklı ve değişik türde ki;  odunsu, vizonlu ve soğansı bitkilerin bir arada yaşadığı Bitki Müzesi’nde belirlenen alanlarda yapacağımız gezinti ve fotoğraf çekimleri sonrası isteğe bağlı olarak fidan alış verişi yapıyoruz. Yapılan etkinlikler sonrası saat: 17.00’de hareket edip Karamürsel-Gölcük-İzmit-Bolu üzerinden yolumuza devam edip belirli yerlerde vereceğimiz molalarla devam edecek yolculuğumuz sonrası Derneğimiz önüne gelip etkinliğimizi bitiriyoruz.

GEZİ ÜCRETİ:   1.175 TL.  Üyelere 1.150 TL

GEZİ KAPSAMINDA VERİLECEK HİZMETLER: Katılımcı sayısına göre belirlenmiş özel ulaşım, araçta sıcak-soğuk içecek ve kek ikramı, kahvaltı (1+1), akşam yemeği (1), 5 yıldızlı termal otelde konaklama (1), İkinci gün öğle yemeği, yol ikramları, TÜRSAB

GEZİ ÜCRETİNE DAİL OLMAYAN HİZMETLER: Gezi kapsamında verilecek hizmetler bölümünde tanımlanmayan aktiviteler, ilk gün öğle yemeği, müze ve ören yeri giriş ücretleri, akşam yemeğinde su dışında alınan her türlü içecek ücretleri, otelin müşterileri için ücretli olarak yararlandırdığı SPA merkezinde özel aile banyosu kullanımı, masaj ve kese köpük uygulamaları,  odalarda mini bar kullanımı ile kişisel harcamalar gezi ücretine dahil edilmemiştir.